
BESTELLEN
Stap 1: Artikel in winkelmand plaatsen
Ga naar het artikel van keuze en kies vervolgens de gewenste maat kleur en het aantal. Klik op de button “in winkelmand”. Je kan vervolgens kiezen om verder te winkelen of om de bestelling te plaatsen. Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmand geplaatst? Klik dan op de winkelmand rechts bovenin het scherm.
Stap 2: Persoonlijke gegevens invoeren
Je ziet nu een overzicht van uw bestelling “in winkelmand”, in dit scherm kan je desgewenst nog het aantal wijzigen of terug om verder te winkelen. Beschik je over een Kortingsbon, dan kan je deze in dit scherm invoeren. Om jouw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
Stap 3: Betaalmethode kiezen
Nadat je jouw gegevens hebt ingevoerd klik je op “betaalmethode” om de bestelling verder af te ronden. In dit scherm kan je de door jouw gewenste betaalmethode kiezen.
Stap 4: Bestelling bevestigen
Om jouw bestelling te voltooien kies je voor “bestelling plaatsen”.
Stap 5: Betalen
Je word nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van jouw gekozen betaalmethode. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail. Geen e-mail ontvangen? Kijk of deze misschien per ongeluk in je ongewenste e-mail of reclame map is terecht gekomen.
Betalen
iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN Amro, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS, Triodos Bank of Van Lanschot, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de internetbetaalomgeving van je eigen bank. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar www.ideal.nl.
PayPal
Als je kiest om via Paypal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kan hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.Waarom kiezen voor Paypal? Betalen via Paypal is veilig en snel. Met een Paypal account hoef je niet iedere keer je financiële informatie opnieuw in te vullen. Je hebt extra zekerheid vanwege de Paypal aankoopbescherming voor verzendbare goederen.
Bancontact/MrCash
Bancontact/MrCash is de marktleider op de Belgische elektronische betaalmarkt.
Bezorgen
Nederland
Bij aankoopbedragen boven de €50,00 en tot 20 kg. en max. 100 × 50 × 50 cm worden uw bestellingen gratis bezorgd, bij bestellingen onder de €50,00 en tot 10 kg. bedragen de bezorgkosten 4,95 (binnen NL).
Bij bestellingen boven de €50,00 maar zwaarder dan 20 kg. of groter dan max. 176 × 78 × 58 cm dan nemen wij van tevoren contact met u op en gelden er andere verzendkosten.
Verzendkosten naar overige landen
Bestellingen boven €95,00 en tot 2 kg.en max.100 × 50 × 50 cm groot zijn, worden gratis bezorgd. Bij bestellingen onder €95,00 en tot 2 kg bedragen de bezorgkosten € 7,50.
Bij zendingen die zwaarder zijn dan 5 kg. en tot 10kg. en max. 100 × 50 × 50 cm groot zijn, gelden verzendkosten van €12,50.
Bij bestellingen die zwaarder wegen of groter zijn dan max. 100 × 50 × 50 cm hebben nemen we van tevoren contact met u op.
Track en Trace nummer
Je ontvangt van ons altijd een track en trace nummer van je zending zodat je de zending en de geplande levertijd kunt volgen.
Retourneren / ruilen
Vul het retourformulier in en kies 1 van de 2 manieren van retour.
Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kan je het maximaal 30 dagen na leverdatum retourneren (voor SALE artikelen geldt een maximum van 14 dagen na leverdatum). Het bijgevoegde retourformulier dien je volledig ingevuld bij de retourzending toe te voegen waarbij duidelijk aangegeven is welk artikel je waarom wil retourneren. Beschik je niet meer over het retourfomulier? Neem dan contact op met onze klantenservice 0113-582310.
Er zijn twee manieren om je bestelling te retourneren:
1. Gratis retour brengen in één van onze winkels.
2. Meest gekozen methode: het pakket wegbrengen bij postagentschap naar keuze. En verzenden naar:
De Zuidschor Watersport BV, Zandkreekweg 5, 4471 NG Wolphaartsdijk, Nederland
Let op: wij adviseren je om jouw retourpakket niet per brievenbuspost op te sturen (je ontvangt dan geen bewijs van verzending en het pakket is dan niet te traceren in het geval er iets misgaat).
Na ontvangst en controle van de retourzending wordt de terugbetaling verwerkt op dezelfde wijze als waar de bestelling mee betaald is.
Binnen +/- 5 werkdagen na ontvangst van jouw retour kan je de terugbetaling verwachten.
Ruilen:
Indien je hebt aangegeven dat je een artikel wilt omruilen, zullen wij indien voorradig een nieuwe maat/kleur toesturen.
De artikelen moet in de originele verpakking of een andere gelijkwaardige, stevige verpakking worden geretourneerd. Het risico van het retourneren zijn voor rekening van de koper.
De artikelen worden niet terug genomen indien het artikel:
– Beschadigd is of slijtage vertoond.
– Gedragen is (buiten het normale passen om).
– Je hebt getracht een gebrek te herstellen.
De gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.
Service
Garantieperiode
De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Doorgaans geldt een garantietermijn van 6 maanden.
Klantenservice
Wij zijn 7 dagen per week te bereiken: telnr. 0113-582310 of via info@zuidschor.nl.
Openingstijden
Zondag: 10:00– 17:00 uur
Maandag:09:00 – 17:00 uur
Dinsdag:09:00 – 17:00 uur
Woensdag:09:00 – 17:00 uur
Donderdag:09:00 – 17:00 uur
Vrijdag:09:00 – 17:00 uur
Zaterdag:09:00 – 17:00 uur